شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
برنامه‌های پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اعلام شد

در آستانه هفته پژوهش پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران عناوین ویژه برنامه‌های خود را اعلام کرد. در این هفته سه نشست با عنوان‌ « اهمیت استانداردهای ملی و بین المللی از منظر تأثیرگذاری بر کیفیت مدیریت اسناد و آرشیو»،‌ معرفی و بررسی«کارنامه نشر پژوهشکده اسناد» و نقد کتاب «بررسی ساختار ظاهری و محتوایی دفاتر توجیهات در عصر صفوی » برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، نشست علمی و پژوهشی « اهمیت استانداردهای ملی و بین المللی از منظر تأثیرگذاری بر کیفیت مدیریت اسناد و آرشیو» با سخنرانی غلامرضا عزیزی و زهرا ضرغامی فردا یکشنبه 21 آذرماه ساعت 10صبح برگزار می‌شود.
 
همچنین، «کارنامه نشر پژوهشکده اسناد» با همکاری پژوهشکده اسناد و اداره کل پژوهش و آموزش، سه شنبه 23 آذرماه ساعت 10 صبح  معرفی و بررسی خواهد شد.
 
معرفی و نقد کتاب «بررسی ساختار ظاهری و محتوایی دفاتر توجیهات در عصر صفوی» از دیگر برنامه‌های پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است که به مناسبت هفته پژوهش، چهارشنبه 24 آذرماه ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.
 
شرکت در این نشست‌ها برای عموم آزاد است، علاقه‌مندان برای حضور در این نشست‌ها می‌توانند به نشانی https://vc.nlai.ir/pajohesh/  مراجعه کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها