یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
ارزیابی آثار جشنواره ملی پژوهش و فناوری کتابخانه ملی ایران آغاز شد

مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به پایان رسید. در طول مدت ارسال آثار؛ 104 اثر در حوزه کتاب، پایان‌‌ نامه و طرح به این جشنواره ارسال شد و اکنون ارزیابی این آثار آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، پس از ‍پایان مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در تاریخ 25 آبان ماه، 104 اثر شامل؛ 40 عنوان پایان نامه،50 عنوان کتاب و14 عنوان طرح به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و اکنون ارزیابی آثار آغاز شده است.
 
بر اساس این گزارش پژوهشگرانِ آثار خود را به صورت کتاب (تصنیف، تالیف، ترجمه)، طرح پژوهشی خاتمه یافته، پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری خاتمه یافته با تاکید بر تحول دیجیتال به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری ارسال کرده اند.
 
 این جشنواره در حوزه‌های علم اطلاعات و دانش شناسی، اسناد و علوم آرشیوی، مطالعات ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی و نسخه‌پژوهی، تاریخ شفاهی در آذرماه و همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.
 
دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش با شعار«پژوهش هدفمند، توسعه فناوری و مرجعیت علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران» برگزار می‌شود.
 
 هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی، معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه‌های علم اطلاعات و دانش شناسی، اسناد و علوم آرشیوی، مطالعات ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی، نسخه پژوهی و تاریخ شفاهی در سطح ملی و شناسایی استعدادهای جوانان است.
 
بهره‌گیری از ظرفیت‌، توان علمی پژوهشگران و ارتباط بیشتر آنان با سازمان اسناد وکتابخانه ملی ایران، تشویق و ترغیب بیشتر در تولید علم در حوزه های یاد شده و همچنین تقویت مرجعیت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در برخی از این حوزه‌های موضوعی از اهداف دیگر برپایی این جشنواره است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها