پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
درخواست کمک ناشران غرب از مالک آمازون

اتحادیه ناشران غرب در نامه سرگشاده خود خطاب به جف بزوس گفته است در زمان کنونی شیوع ویروس کرونا کتاب‌فروشی‌های مستقل باید حمایت مالی شوند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پابلیشرزویکلی، اتحادیه ناشران غرب (PubWest) در نامه‌ای سرگشاده خطاب به جف بزوس مالک و مدیر شرکت فروشگاه‌های کتاب آمازون خواسته است این شرکت به انتشارات و کتاب‌فروشی‌های مستقل کمک کند.
 
اتحادیه ناشران غرب در سال 1977 برای حمایت از ناشران و کتاب‌فروشان مستقل در کانادا و آمریکا تاسیس شد. این اتحادیه که اعضای آن اکثراً متشکل از ناشران و خرده فروشان کتاب در کشورهای آمریکا و کانادا است، در نامه خود گفته است در زمان کنونی شیوع ویروس کرونا کتاب‌فروشی‌های مستقل باید حمایت مالی شوند.
 
این اتحادیه در نامه خود از بزوس مدیر آمازون خواسته است برای ناشران و کتاب‌فروشان تسهیلاتی قائل شود تا بتوانند کتاب‌های خود را به مشتری‌های خود در سراسر آمریکا و کانادا ارسال کنند. در این نامه آورده شده است: آقای بزوس شما باید در شرایط کنونی به ناشران و کتاب‌فروشان کوچک کمک کنید تا بتوانند مشتری‌های خود را حفظ کنند.
 
اتحادیه ناشران غرب می‌نویسد: آمازون و ناشران همواره به هم نیاز دارند و در شرایط فعلی کتاب‌فروشان مجبور هستند به طور مستقیم یا غیرمستقیم کتاب‌های خود را از طریق آمازون بفروشند و توزیع کنند. اتحادیه در نامه خود خطاب به بزوس یادآور شده است که این شرکت به خاطر فروش کتاب به موفقیت مالی رسیده است و حالا زمانی است که باید مسئولیت خود را در قبال حفظ حیات صنعت کتاب انجام دهد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها