شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
یازدهمین جشنواره کتاب سال رضوی در ایستگاه پایانی

آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی، یکشنبه 31 تیرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجتبی بذرافشان مقدم، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی، با اعلام این خبر به خبرنگار ایبنا، گفت: آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی، ساعت 9 صبح فردا (یکشنبه 31 تیرماه) در سالن همایش‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به روند داوری آثار در این دوره از جشنواره، افزود: در یازدهمین دوره کتاب سال رضوی، 318 اثر رسيده به دبيرخانه جشنواره در 6 گروه تخصصی داوری، مورد بررسی و ارزیابی قرار گفت.  
 
بذرافشان مقدم اظهار کرد: در پایان مراحل داوری در بخش کتاب چاپی، 21 اثر در شاخه‌های تاريخ و سيره، علوم و معارف رضوی، زيارت، حرم و اماکن متبرکه، شعر، داستان، نمایش‌نامه، نثر ادبی، کودک و نوجوان، ترجمه و زبان‌های خارجی، به‌عنوان آثار برتر معرفی خواهد شد. همچنین در بخش پایان‌نامه دو اثر و در بخش حمایت از آثار رضوی نیز سه اثر تجلیل خواهند شد.
 
دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی، ادامه داد: در این دوره از جشنواره، یک ناشر رضوی نیز معرفی و تجلیل می‌شود. تنها بخش جشنواره که هیچ اثری در آن شایسته دریافت جایزه معرفی نشده، کتاب دیجیتال است.
 
وی در پایان گفت: از میان آثار خارجی رسیده به دبیرخانه جشنواره نیز، صاحبان 6 اثر از کشورهای تانزانیا، پاکستان و لبنان در این آئین تجلیل خواهند شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها