شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۰
نمايش كتاب‌هاي قرآني در كتابخانه‌هاي استان زنجان

به ميمنت ماه مبارك رمضان، هفتمين نمايشگاه علوم قرآني در هفت كتابخانه عمومي استان زنجان داير است.\

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان زنجان، با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: اين نمايشگاه از شانزدهم شهريور ماه، همزمان در كتابخانه‌هاي «شهيد باهنر» خدابنده با 580 عنوان كتاب‌، «شيخ اشراق» در خدابنده با 572 عنوان ، « شهيد رجايي» ماهنشان با 526 عنوان كتاب‌، «مولوي» ايجرود با 388عنوان‌، «ولي‌عصر(عج)» ابهر با يك هزار عنوان كتاب‌، «شهيد مطهري» ابهر با800 عنوان و «حكيم هيدجي» ابهر با800 عنوان كتاب داير شده و تا بيست و پنجم شهريور ماه ادامه خواهد داشت.

محمد ربيع احمدخاني خاطرنشان كرد: اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان زنجان، نمايشگاه علوم قرآني امسال را با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و مركز قرآني اسوه برگزار كرده كه از بخش‌هاي مختلف چون «نمايشگاه كتاب»، «توليدات نرم‌افزاري قرآني»، «نمايش آثار توليدي هنرمندان با مضامين قرآني»، «قصه‌خواني» و «محافل انس با قرآن» تشكيل شده است.

به گفته اين مقام مسوول، هفتمين نمايشگاه علوم قرآني تا بيست و ششم شهريور ماه مصادف با ميلاد امام حسن(ع) داير است. علاقه مندان مي‌توانند از ساعت 9 صبح تا13:30 و 15 تا 19:30 و نيز پس از افطار از ساعت 21 تا 23:30 با مراجعه به كتابخانه‌هاي مذكور از نمايشگاه علوم قرآني ديدن كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط