دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
مهلت دوباره به دانشجویان و طلاب برای دریافت بُن‌ کتاب

زمان ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بُن‌کارت خرید کتاب در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز سه‌شنبه (5 اردیبهشت) تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، برای سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مبلغ 164 میلیارد ریال بُن خرید کتاب در نظر گرفته شده که از این میان، مبلغ یک میلیون ریال بُن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب تعیین شده است.
 
60 درصد این مبلغ از سوی دانشجویان و طلاب و 40 درصد از سوی معاونت  فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت خواهد شد.

پیش از این، از سوی ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهلت ثبت‌نام از سی‌‌ و یکم فروردین تا سوم اردیبهشت اعلام شده بود اما به دلیل استقبال از بُن دانشجویی و طلاب، زمان ثبت‌نام تا ساعت 24 روز سه‌شنبه (5 اردیبهشت) تمدید شد.
 
دانشجویان متقاضی دریافت بُن‌کارت خرید کتاب می‌توانند با مراجعه به سایت ‌Tibf.ir نسبت به ثبت‌نام و پرداخت سهم خود برای دریافت بُن‌کارت خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران اقدام کنند.
 
متقاضیان پس از ثبت‌نام و تأیید هویت و پرداخت سهم برای دریافت بُن‌کارت باید شخصاً، و صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت‌‌نام انتخاب کرده‌اند و یا پیشخوان‌ها مراجعه کنند. کارت دانشجویی یا کارت طلبگی معتبر، کارت ملی و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه، مدارک مورد نیاز برای دریافت بُن‌کارت است.
 
هر فرد می‌تواند یکبار تقاضای بُن‌کارت داشته باشد. بُن‌کارت فقط به شخص متقاضی تحویل داده می‌شود و افرادی که روش کارت مجازی را انتخاب می‌کنند نیاز به مراجعه به شعب بانک ندارند بلکه می‌توانند با دریافت رمز و مراجعه به نرم‌افزار همراه شهر، برای دریافت اطلاعات بُن‌کارت خود اقدام کند.
 
تا پایان روز یکشنبه (3 اردیبهشت) ثبت‌نام قطعی 125 هزار دانشجو در سامانه دریافت بُن کارت خرید  کتاب صورت گرفت.
 
سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» با ریاست سید عباس صالحی از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها