شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
بازدید سیدعباس صالحی از نمایشگاه کتاب لرستان

سید عباس صالحی، عضو هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور و معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان با سرپرست، کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی این استان به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) سید عباس صالحی در سفر خود به استان لرستان با حضور در نمایشگاه استانی کتاب در شهر خرم‌آباد، از غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان بازدید کرد.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد در دیدار با سرپرست، کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی این استان، لرستان را دارای شخصیت‌های بزرگی نظیر آیت الله بروجردی، آیت‌الله کمالوند عنوان کرد و گفت: این استان دارای دیرینه تاریخی در زمینه فرهنگ و دین است که در دوره های مختلف اثر گذار بوده است.

صالحی تصریح کرد: اگر تولید کتاب و اندیشه در سه دهه گذشته به مراکز خاص تعلق داشته است، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی تمام ایران در توسعه دانش و تولید فکر نقش دارند و اکنون شرایط ویژه‌ای برای رشد فرهنگ و دانش در سطح کشور برقرار است که این خود جای خوشحالی دارد، چراکه فرآورده‌های کتاب هر روز بیشتر می‌شود.

لازم به ذکر است صالحی که در آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه کتاب لرستان در خرم‌آباد سخنرانی کرده بود، با اشاره به اینکه 4 تا 5 هزار ناشر در سطح کشور وجود دارد، طی سخنانی اظهار كرد: امسال 41 هزار و 299 عنوان کتاب طی 8 ماهه گذشته در کشور به چاپ رسیده است که متعلق به تمام ایران است.
 
هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان لرستان از ۱۲ تا ۱۸ آذر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم آباد برپا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها