شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
عدالت فرهنگی و شفافیت عملکردها؛ رویکرد جدید معاونت فرهنگی

سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیران بخش‌های مختلف این معاونت، دقایقی پیش در نشست رسانه‌ای عملکرد یک ساله مجموعه‌اش را تشریح کرد. وی در این نشست گفت: در طول یک سال نخستین فعالیت دولت یازدهم در این وزارتخانه، عدالت فرهنگی و شفافیت عملکردها را رویکرد اصلی خود قرار دادیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نشست رسانه‌ای سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیران بخش‌های مختلف این معاونت دقایقی پیش در سالن جلسات دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.

صالحی در این نشست به تشریح عملکردها و دستاوردهای معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در طول یک سال گذشته پرداخت.

وی در این نشست، ضمن بیان رویکردهای معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در دوره جدید، گفت: توجه به بخش خصوصی، سلیقه‌زدایی، اعتمادسازی در اهل فرهنگ، دیپلماسی فرهنگی، تسهیل در فرایندهای چاپ و نشر، پیگیری مسائل حقوقی، بازنگری جوایز کتاب و فرایندهای چاپ و نشر و همچنین توسعه مطالعات زیرساختی و راهبردی در حوزه چاپ و نشر از جمله اقدامات معاونت فرهنگی در دوره جدید به شمار می‌آیند.


در این نشست، «نجفعلی میرزایی»، مدیرعامل موسسه خانه کتاب، «امیرمسعود شهرام نیا»، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، «محمودرضا برازش»، مدیر کل دفتر چاپ وزارت ارشاد، «علی شجاعی صائین»، مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت ارشاد، «مهدی قزلی»، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی و «علی اصغر سید آبادی»، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی در این نشست حضور داشتند که هر کدام به تفصیل به تشریح فعالیت‌های یک سال گذشته خود پرداختند. 

گزارش تکمیلی این نشست متعاقبا از «ایبنا» منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها