چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۰
«انقلاب اسلامی در شهرستان کازرون» در راه انتشار

مدير انتشارات سلمان فارسي از انتشار كتابي با موضوع «انقلاب اسلامی در شهرستان کازرون» خبر داد. این کتاب جريان انقلاب اسلامي و زمینه‌های آن را در شهرستان كازرون مورد بررسي قرار مي‌دهد.

رضا صنعتي از انتشار كتابي با موضوع «انقلاب اسلامی در شهرستان کازرون» خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) و گفت: در این کتاب جريان انقلاب اسلامي و زمینه‌های آن در شهرستان كازرون مورد بررسي قرار گرفته است. در این مجموعه سعی شده است علاوه بر اسناد مكتوب، با شخصیت‌هایی که در مبارزات مردم کازرون نقش محوري داشته‌اند مصاحبه شود. 

وی درباره علت انتخاب اين موضوع گفت: شهرستان كازرون همواره در طول تاريخ از مراكز پيشتاز مبارزه با ظلم و دفاع از ديانت بوده است. بنابراين با وجود آن‌كه از نظر جمعیت و وسعت نسبت به شهرهای دیگری چون شیراز، اصفهان، تهران، تبريز و... شهر بزرگی محسوب نمی‌شود اما از جمله شهرهایی بود که رژيم سابق مجبور به برقراري حكومت نظامي در آن شد. 

مدير مدير انتشارات سلمان فارسي و نويسنده این كتاب ادامه داد: بيش از هفت سال است كه مشغول نوشتن اين اثر تحقيقي هستم و کار تالیف آن تا آخر تابستان امسال به پایان و در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد. 

سلمان فارسي پايگاهي فكري و فرهنگي است كه رسالت خود را ترويج دين، فرهنگ، ارزش‌هاي اسلامي و دفاع منطقي از اسلام، نظام اسلامي و دستاوردهاي انقلاب، دفاع از سرمايه‌هاي ملي و ديني و نيز ترويج فرهنگ مطالعه و كتابخواني مي‌داند. رضا صنعتي،‌ مدير انتشارات سلمان فارسي است كه آثاری را چون «مشروعیت آسمانی؛ ولایت فقیه در اندیشه سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی»، «گفتمان مصباح؛ گزارشی از زندگانی و مواضع علمی سیاسی آیت الله مصباح یزدی» و «هاشمی در سال ۸۸» به چاپ رسانيده است. 

آخرین کتاب منتشر شده از وي با عنوان «هاشمی در سال ۸۸»، موفق‌ترين كار انتشارات سلمان فارسي بوده است كه به فاصله كمتر از يك‌ ماه و نيم، 11 هزار نسخه آن به فروش رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها