یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
زندگي​نامه رهبر انقلاب پرفروش شد/تقدير از اطلاع​رساني نمايشگاه

مدیر انتشارات «موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی» گفت: امسال اطلاع‌رسانی نمایشگاه بهتر از سال‌های گذشته است اما در حوزه ناشران منصفانه عمل نشده است.

کمال شمس‌آبادی، مدیر انتشارات «موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی» به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: کتاب «روزشمار انقلاب اسلامی؛ 22 بهمن تا 29 اسفند سال 1357» عنوان اثری در حوزه انقلاب است که برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب بیست‌و هفتم ارایه شده.

وی با بیان این‌که دومین مجلد این اثر نیز در دست انتشار است اما به نمایشگاه کتاب نخواهد رسید، افزود: این مجموعه با توجه به قانون «آزادسازی اسناد پس از 30 سال» تدوین می‌شود. بنابراین، مجلدات دیگری از این مجموعه نیز در دست تدوین و انتشارند. پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 1393 «روزشمار انقلاب اسلامی» به جلد چهارم برسد.

وی کتاب «شرح اسم» را اثری پرفروش در نمایشگاه کتاب 27 معرفی کرد و گفت: تاکنون بیش از 150 جلد از این کتاب به فروش رسیده است.

«شرح اسم» عنوان زندگینامه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از سال تولد (1318) تا سال پیروزی انقلاب (بهمن 1357) است که به قلم هدایت‌الله بهبودی نوشته شده است. این کتاب سال 1391 منتشر شده بود.

مدیر انتشارات «موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی» درباره نمایشگاه کتاب جاری گفت: امسال اطلاع‌رسانی نمایشگاه بهتر از سال‌های گذشته است اما در حوزه ناشران منصفانه عمل نشده است. انتشارات سوره مهر هم مانند سایر ناشران فعال در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آثاری منتشر می‌کند و نباید در حوزه تبلیغات از خدمات بیشتری برخوردار باشد.

غرفه انتشارات سوره مهر حوزه هنری امسال در راهرو‌های انتهایی نمایشگاه برپاست اما تبلیغات محیطی این ناشر در سطح نمایشگاه مخاطب را به خوبی به این مکان هدایت می‌کند.

شمس‌آبادی از تخفیف 20 درصدی برای آثار تازه‌نشر خبر داد و گفت: آثار چاپ مجدد این انتشارات با تخفیف 10 درصد عرضه می‌شود.

غرفه انتشارات «موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی» در راهروی29 سالن اصلی شبستان مصلای امام خمینی(ره)، شماره 26 واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها