یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
اعلام فراخوان سومین دوره‌ جایزه‌ دکتر مجتبایی

طبق اعلام فراخوان سومین دوره‌ جایزه دکتر مجتبایی، دانشجویان مقطع دکترا در حوزه ادیان و عرفان و ادبیات کلاسیک فارسی تا پایان مرداد ماه سال 1392 فرصت دارند پایان‌نامه‌ خود را برای بررسی در داوری این مراسم ارسال کنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از مرکز فرهنگی شهر کتاب، فراخوان سومین دوره‌ جایزه‌ دکتر مجتبایی اعلام شد. این جایزه هر ساله به بهترین پایان‌نامه‌ در دوره‌ دکترا و در حوزه ادیان و عرفان و ادبیات کلاسیک فارسی اهدا می‌شود. هدف این مراسم ارتقای علمی و تشویق دانشجویان دوره دکترا در رشته‌های مذکور اعلام شده است.

دانشجویان دوره‌ دکتری که در سال ۱۳۹۱ از پایان‌نامه‌ خود دفاع کرده‌اند می‌توانند یک نسخه از پایان‌نامه‌ خود را تا پایان مرداد به دبیرخانه‌ این جایزه به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش کوچه‌ سوم، مرکز فرهنگی شهر کتاب ارسال کنند.

پس از بررسی هیات داوران که از برجسته‌ترین صاحب‌نظران و استادان رشته‌های ادیان و عرفان و ادبیات فارسی هستند، در دی ماه ۱۳۹۲ پایان‌نامه‌ برگزیده معرفی و جوایز مادی و معنوی به برگزیده اهدا می‌شود. پایان‌نامه‌های ارسالی مسترد نخواهند شد. 

دکتر مجتبایی که از اعضای پیوسته‌ فرهنگستان زبان و ادب فارسی و دایره‌المعارف بزرگ اسلامی است، دی ماه ۱۳۸۹ در مراسم بزرگداشت خود در شهر کتاب، پیشنهاد برگزاری جایزه‌ای را در حوزه‌ فرهنگ و ادب ایران داد. تاکنون سمیرا بامشکی، علی‌رضا اسدی و محمدرضا عدلی این جایزه را از آن خود کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها