یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
چاپ دوم «طوطی» تامارو به نمایشگاه کتاب رسید

چاپ دوم رمان «طوطی» اثر سوزانا تامارو با ترجمه بهمن فرزانه به نمایشگاه کتاب تهران رسید. نویسنده در این اثر با داستانی ساده، ماجراهای دوستی زنی میانسال و یک طوطی را روایت می‌کند و از این طریق تنهایی زن را به تصویر می‌کشد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، چاپ دوم رمان «طوطی» اثر «سوزانا تامارو» با ترجمه بهمن فرزانه از سوی انتشارات کتاب پنجره در بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهران ارایه شد.

شخصیت‌های اصلی این كتاب، زنی میانسال و یک طوطی هستند كه در روایت‌ زندگی و دوستی این دو، داستانی را می‌خوانیم كه بسیار دلنشین است و تنهایی شخصیت زن ميانسال داستان را در دنیای اطرافش نشان می‌دهد.

ورود این طوطی به زندگی زن، بخشی از تنهایی‌های او را پر می‌كند؛ گویی طوطی جای تمام نداشته‌های زن را می‌گیرد و او دیگر تمایلی به دوستان و آشنایان خود نیز ندارد. آنسلما معلمی بازنشسته است و دو فرزندش دور از او زندگی می‌كنند؛ فرزندانی كه در هفته به نوبت، در ساعتی معین با مادرشان تماس می‌گیرند، گویی مسوولیتی بر دوش دارند كه با این كار آن را از میان برمی‌دارند.

رمان «طوطی» اثری است در 115 صفحه که نخستین بار در سال 1390 منتشر شد. بهای چاپ جدید کتاب به نسبت چاپ نخست آن دو برابر شده و علاقه‌مندان به «طوطی» می‌توانند نسخه جدید این اثر داستانی را به بهای هفت هزار تومان تهیه کنند. انتشارات کتاب پنجره در نمایشگاه کتاب آثارش را با تخفیف 10 تا 20 درصدی به فروش می‌رساند. 

علاوه بر این اثر، چهار مجموعه داستان کوتاه از لوئیجی پیراندلو با ترجمه بهمن فرزانه با نام‌های «سفر»، «یک عالم با شما حرف دارم»، «شش شخصیت در جست‌وجوی نویسنده» و «بادبزن کاغذی» از سوی این ناشر در نمایشگاه کتاب ارایه شده‌اند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها