دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
برپايي جشن کتاب «کتابشهر» همزمان با راهپیمایی 22 بهمن

نخستین جشن کتاب کتابشهر به مناسبت سی‌وچهارمین فجر انقلاب اسلامی در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن شهر تهران برپا می‌شود. همچنین در این ایام محصولات فرهنگی انقلاب اسلامی در مراکز کتابشهر با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به‌نقل از روابط عمومی موسسه کتابشهر ایران، نخستین جشن کتاب کتابشهر در راستای هم‌صدایی با راهپیمایی‌کنندگان 22 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
 
محصولات فرهنگی مرتبط با انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، کودک و نوجوان، روانشناسی، تاریخ ادبیات و موسیقی موضوع‌هایی به‌شمار می‌روند که کتاب‌های آن‌ها ارایه می‌شوند.

برپایی نمایشگاه‌های کتاب در مراکز فروش این موسسه در استان‌های مختلف از برنامه‌های این موسسه در ایام‌الله فجر است. 

فروش ویژه محصولات فرهنگی انقلاب اسلامی در مراکز فروش کتابشهر از دیگر برنامه‌های این مرکز به‌شمار می‌رود که در راستای آشنایی جوانان ایرانی با ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی انقلاب اسلامی است. 

همچنین در راستای شناخت شخصیت‌های سیاسی، علمی و فرهنگی تاثیرگذار در پیروزی جنبش انقلابی ایران اسلامی، مجموعه کتاب‌ها، محصولات فرهنگی و لوح‌های فشرده مرتبط با این حماسه بزرگ تاریخ در 40 مرکز فروش این موسسه با تخفیف‌های ویژه عرضه می‌شوند. 

با توجه به موج روزافزون بیداری در جهان، این مجموعه گلچینی از کتاب‌ها و محصولات فرهنگی است که ناظر به تاثیرات پیروزی انقلاب در تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها