شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۶
قصه‌گویی برای کودکان در کتابخانه‌ وحدت پاوه

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پاوه استان کرمانشاه از برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در دهه فجر امسال خبر داد. مراسم قصه‌گویی یکی از این برنامه‌ها خواهد بود که در کتابخانه وحدت پاوه برگزار می‌شود.-

رحمت محمدی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه فجر مراسمی را برای کودکان مقطع پیش‌دبستانی در بخش کودک و نوجوان کتابخانه وحدت شهرستان پاوه برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این مراسم مسابقات نقاشی اجرا می‌شوند و همچنین برای بیش از 40 نفر از این کودکان برنامه قصه‌گویی با حضور مربیان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که بخش کودک و نوجوان کتابخانه وحدت بیش از هزار جلد کتاب دارد، تصریح کرد: هدف ما از اجرای این برنامه‌ها ترغیب هرچه بیشتر کودکان به کتاب و کتابخوانی است.

این مقام مسوول از برگزاری سایر برنامه‌های فرهنگی در دهه فجر خبر داد و افزود: علاوه بر برنامه‌های ویژه کودک و نوجوانان، عضویت نیم‌بها در کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود و در صورتی که برخی از موانع برطرف شوند، نمایشگاه تازه‌های کتاب را نیز در یکی از بخش‌های شهرستان پاوه برگزار خواهیم کرد.

محمدی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به این‌که در ایام فجر سال جاری کتابخانه‌ای افتتاح نخواهد شد، اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری کتابخانه‌ای کلنگ‌زنی شد که تاکنون پیشرفت فیزیکی آن در حد 15 درصد بوده است و در صورت تامین اعتبار لازم، این مکان فرهنگی با سرعت بیشتری ساخته خواهد شد.

وی همچنین گفت: این کتابخانه با زیربنای 320 مترمربع و مساحت 600 مترمربع با اعتباری افزون بر 200 میلیون تومان ساخته می‌شود و اعتبار آن از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تامین خواهد شد.

به گفته محمدی، شهرستان پاوه با جمعیتی حدود 52 هزار نفر، پنج کتابخانه نهادی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها