شنبه ۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷
مروری بر آموزه‌های قرآن درباره مشاغل مختلف در یک کتاب

محمد بیستونی، رییس موسسه قرآنی تصویر جوان از انتشار کتاب «تفسیر مشاغل» با محوریت معرفی مشاغلی که در قرآن به آن‌ها اشاره شده است خبر داد.-

نویسنده کتاب «تفسیر مشاغل» به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: من این اثر را نخستین کتابی می‌دانم که به معرفی مشاغل مورد اشاره در قرآن می‌پردازد. 

وی محتوای این تفسیر را برای افزایش آگاهی مدیران، کارفرمایان و اصحاب حرفه‌ها و مشاغل مختلف مفید دانست و گفت: گردشگری، مدیریت، صنعت، رابطه میان تقوا و اقتصاد، روش تبلیغ و آموزش، صنایع، مواد غذایی، آمادگی‌های نظامی، اعتدال و مصرف، آداب تجارت، مشاغل مرتبط با سلامتی و محیط زیست، آداب کار، کشاورزی و دامپروری بخشی از موضوعات مرتبط با مشاغل هستند که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده است.

بیستونی ادامه داد: تمام آثار هزارگانه موسسه قرآنی تصویر جوان بر اساس نیازسنجی مخاطبان تالیف می‌شوند. در تالیف و تدوین این اثر نیز احساس کردم جای چنین پژوهشی میان کتاب‌های کاربردی قرآن کریم خالی است. پس از دو سال پژوهش برای تدوین کتاب «تفسیر مشاغل» این اثر امروز (نهم دی ماه) از چاپ درآمد.

نویسنده این اثر به برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر مشاغل با تمرکز بر سطح و فرهنگ کسب و کار اسلامی در موسسه قرآنی تصویر جوان اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت رایگان در این کارگاه و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کتاب می‌توانند به موسسه قرآنی تفسیر جوان در تهران خیابان پاسداران، بین گلستان هشتم و نهم، شماره 451 مراجعه کنند یا با شماره تلفن 22589626 تماس بگیرند. 

وی در پایان همچنین از انتشار مجموعه پنج‌جلدی «فرهنگ و سبک زندگی اسلامی» در آینده‌ای نزدیک از سوی این موسسه خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها