سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
شعبه‌های «بوستان کتاب» در 4 شهر نمایشگاه می‌شوند

فروشگاه‌های موسسه انتشاراتی «بوستان کتاب» در قم، تهران، مشهد و اصفهان، از عید غدیر تا آغاز ماه محرم برای دو هفته تبدیل به نمایشگاه کتاب می‌شوند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه بوستان کتاب، مهدی محدثی، کارشناس بازاریابی و ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب در این‌باره عنوان کرد: همزمان با روزهای عید غدیر و نزدیک شدن به ایام شهادت سالار شهیدان از شنبه 13 آبان ماه تا 26 آبان ماه تمامی فروشگاه‌های بوستان کتاب به نمایشگاه کتاب تبدیل خواهند شد. 

وی این اقدام فرهنگی را گامی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر خوانندگان با آثار و مکتوبات غدیر و عاشورایی عنوان کرد و گفت: در زمان یاد شده، تمام محصولات موسسه بوستان کتاب، در شهرهای قم، مشهد، اصفهان و تهران با تخفیف ویژه عرضه می‌شوند.  
 
محدثی درباره عناوین و موضوعات قابل عرضه در این نمایشگاه‌ها بیان کرد: علاوه بر کتاب‌های بوستان کتاب تعدادی از آثار ناشران دیگر نیز که به صورت مبادله با بوستان همکاری دارند، در شعبه‌های شهرستان‌ها عرضه می‌شود و محدودیتی در عرضه آن‌ها نیست. 

وی در ادامه به گرانی کاغذ و هزینه‌های چاپ اشاره کرد و افزود: با وجود گرانی‌های اخیر، کاغذ و صنعت چاپ نیز دستخوش نوسانات قیمت شده است. با وجود اين، تخفیف ویژه‌ای که برای این نمایشگاه‌ها در نظر گرفته شده، تا سقف 20 درصد خواهد بود که در همه شعب بوستان کتاب در قم، مشهد، اصفهان و تهران نیز قابل اجراست و بن کتاب و کارت‌های اعتباری خرید کتاب نیز در شعب یاد شده پذیرفته می‌شود. 

محدثی درباره تسهیلاتی که برای طلاب در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و سفرهای تبلیغی روحانیان و مبلغان، طلاب می‌توانند با مراجعه به موسسه بوستان کتاب و تکمیل فرم ویژه از خرید قسطی کتاب تا سقف 400 هزار تومان با باز پرداخت اقساط بهره‌مند شوند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها