شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۴
سمینار دانشجویی تاریخ و فلسفه علم برگزار می‌شود

گروه مطالعات علم موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در نظر دارد با هدف تشویق دانشجویان به پژوهش، آشنایی آنان با موضوعات پژوهشی یکدیگر و فراهم آوردن زمینه‌ای برای نقد سمینارهای دانشجویی با موضوع تاریخ و فلسفه علم برگزار كند. مقالات پذيرفته شده در اين سمينار در قالب كتاب منتشر خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از روابط عمومي موسسه آموزشي و پژوهشي حكمت و فلسفه ايران، اين موسسه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی را دعوت می‌کند تا مقالات خود را برای شرکت در نخستين دوره از سمینارهای دانشجویی تاریخ و فلسفه علم که در اسفند ماه سال 1391 در موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار خواهد شد، ارسال کنند.
 
مقالات در تمامي موضوعات مرتبط با فلسفه و تاریخ علم مورد ارزیابی قرار مي‌گيرند و آثاری که از کیفیت و نوآوری بالاتری برخوردار باشند برای ارايه در سمینار پذیرفته خواهند شد. همچنین در صورت تصویب کمیته علمی، تعدادی از مقالات پذیرفته شده در مجموعه‌اي در قالب کتاب به چاپ خواهند رسید.

مقالات ارسالی باید حداکثر دارای چهار هزار کلمه باشند. متقاضیان شرکت در سمینار می‌توانند تا پیش از پایان مهرماه 1391 مقالات یا چکیده مقاله خود را بین 700 تا هزار کلمه به صورت الکترونیکی و در قالب فایل‌های Word یا PDF به نشانی اینترنتی hpscirip@yahoo.com ارسال کنند.

دانشجويان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی الكترونيكي Keyvan.alasti@yahoo.com  مراجعه كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها