شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹
«بزرگداشت حافظ» برگزار می‌شود

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، به مناسبت 20 مهر، روز بزرگداشت حافظ، دوشنبه (25 مهر) مراسم بزرگداشتی را برای این شاعر با حضور حافظ‌پژوهان و علاقه‌مندان برگزار می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، در این مراسم علاوه بر حضور جمعی از دانشجویان، استادان زبان و ادبیات فارسی و علاقه‌مندان این حوزه، میرجلال‌الدین کزازی، سلیم نیساری و علیقلی بختیاری نیز به عنوان کارشناس حضور دارند و درباره مقام حافظ، سخنرانی می‌کنند.

20 مهر، در تقویم رسمی کشور روز بزرگداشت حافظ نامگذاری شده است. به همین مناسبت علاوه بر نشست‌های علمی و شعرخوانی که در شیراز برگزار شد، فرهنگسراها و نهادهای فرهنگی دیگر نیز در نقاط مختلف برنامه‌هایی را برای این روز در نظر گرفته بودند.

برای مثال مرکز فرهنگی شهر کتاب 18 و 19 مهر همایش «هم‌زمان و در زمان با حافظ» را برگزار کرد. این همایش به سخنرانی‌های علمی پیرامون حافظ اختصاص داشت.

بزرگداشت حافظ در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی دو‌شنبه (25 مهر) از ساعت 17 تا 19 در محل این انجمن واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، پل امیربهادر، خیابان سرگرد بشیری برگزار می‌شود و حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط