چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
هزینه برای فرهنگ و هنر را سرمایه‌گذاری برای آینده بدانیم

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه هزینه کردن در عرصه فرهنگ و هنر، سرمایه‌گذاری برای آینده است، بر مشارکت و نگاه ویژه دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های بزرگداشت این هفته در لرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در لرستان ستاد بزرگداشت «هفته هنر انقلاب اسلامی» استان لرستان به ریاست مجید منعمی، معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری لرستان و با حضور سامان سپهوند، رئیس حوزه هنری، منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد، حجت‌الاسلام و المسلیمن هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، عطا حسن‌پور، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، محمدکریم، کریم خورشیدوند، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، محمد کرم‌الهی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، محمد چگنی‌نژاد، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد استان و جمعی از  مسئولان فرهنگی دستگاه‌های اجرایی لرستان چهارشنبه (24 اسفند) در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری لرستان برگزار شد.

منعمی با اشاره به اینکه پرداختن به مسئله‌ هنر در 44 سالگی انقلاب امری مغفول مانده است و باید به آن نگاه ویژه داشت افزود: هزینه کردن در عرصه فرهنگ و هنر، سرمایه‌گذاری برای آینده است.

معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه اگر معضلات سیاسی و امنیتی در سطح اجتماع و با ابزار هنر از طریق رسانه به درستی مدیریت شوند، در این موارد درگیر مسائل حاد نخواهیم بود، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در برنامه‌های «هفته هنر انقلاب» نقش داشته باشند و همه برنامه‌های دستگاه‌ها برای تکریم هنرمندان فعال در حوزه انقلاب با محوریت مرکز ستاد در حوزه هنری انجام شوند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته هنر انقلاب در استانداری لرستان از سوی اداره کل امور اجتماعی هدایت خواهند شد افزود: مدیرکل امور اجتماعی باید ساختاری فراهم کند که برنامه‌های هفته هنر انقلاب در شهرستان‌ها نیز مدون و به خوبی انجام شوند.

منعمی با اشاره به اینکه در هفته هنر انقلاب اسلامی، قرارگاه رسانه‌ای ویژه‌ای برای  این رویداد تشکیل خواهد شد، افزود: باید برنامه‌ای تدوین شود که رویداد مهم هفته هنر انقلاب جریان‌سازی مناسبی را در جامعه ایجاد کند.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب لرستان با بیان اینکه بسته‌های پیشنهادی این هفته برای دستگاه‌ها ارسال خواهد شد اظهار کرد: در مواردی که نیازمند اعتبار است با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اعتبار مورد نظر برنامه‌ها تامین خواهد شد.
 
به گزارش ایبنا؛ هفته بزرگداشت «هنر انقلاب» از بیستم فروردین‌ماه 1402 مصادف با سالروز شهادت مرتضی آوینی آغاز خواهد شد. دبیرخانه ستاد بزرگداشت این هفته در حوزه هنری استان خواهد بود. تکریم و پاسداشت از هنرمندان فعال در عرصه انقلاب، معرفی چهره شاخص هنر انقلاب استان از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها