دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۰
«زيارت» كرميار بعد از بازنويسي «دشت‌هاي سوزان» مي‌آيد

صادق كرميار كه اين روزها در حال بازنويسي رمان تازه اش «دشت‌هاي سوزان» است، طرح رمان ديگرش با نام «زيارت» را نيز آماده كرده است. به گفته كرميار، دشت‌هاي سوران كه چندي پيش نگارش آن به پايان رسيد، هم اكنون با تغيير زاويه ديد و روايت بازنويسي و ويرايش جديدي را پشت سر مي‌گذارد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كرميار درباره بازنويسي «دشت‌هاي سوزان» كه نگارش اوليه آن زمستان سال گذشته(88) به پايان رسيده بود، اين‌گونه توضيح داد: به دلايلي بازنويسي رمان «دشت‌هاي سوزان» را دوباره آغاز كرده‌ام، اين رمان كه از زاويه داناني كل روايت مي‌شد، اين بار از نگاه راويان متعددي بيان مي‌شود. 

وي افزود: اين رمان را تابستان به ناشر تحويل مي‌دهم و بعد از آن نگارش رمان «زيارت» را به پايان مي‌رسانم.

اين داستان‌نويس خاطرنشان كرد: رمان زيارت ، داستان روز اجتماعي است و شيوه‌ امروزي در بيان روايت دارد و در اين قالب، موضوع زيارت حضرت امام رضا(ع) مطرح شده است. 

«غنيمت» نام تازه‌ترين رمان كرميار است كه اوايل امسال(89) از سوي انتشارات كتاب نيستان منتشر و در نمايشگاه كتاب تهران ارايه شد. 

صادق كرميار متولد 1338 تهران،‌ نويسنده و فيلمساز است.
 
او فارغ‌التحصيل رشته الهيات دانشگاه آزاد است و اولين داستان خود را در سال 1367 در روزنامه اطلاعات به چاپ رساند.

در سال 1369 مجموعه داستان ديگري با نام «فرياد در خاكستر» از وي منتشر شد و بعد از يك سال، مجموعه داستان نوجوانان به نام «انتقام در اردوگاه» نيز به قلم اين نويسنده زير چاپ رفت. اولين فيلمنامه سينمايي كرميار به نام «كوسه‌ها» در سال 1375 ساخته شد.

فيلم «سجده بر آب» و «جان سخت» و چند مجموعه تلويزيوني نيز از ديگر آثار او در زمينه فيلمسازي است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط