سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۸
تاکنون حضور 1915 ناشر داخلی در نمایشگاه کتاب قطعی شده است

مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران تعداد ناشران ثبت نام شده در این نمایشگاه را تا روز 29 فروردین، 2032 ناشر در بخش‌های عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی و آموزشی نمایشگاه اعلام کرد که از این تعداد 1915 ناشر در نمایشگاه حاضر خواهند بود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، محمود سالاری مدیر کمیته ناشران داخلی بیست و سومین نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با ستاد خبری گفت: از این تعداد 1184 ناشر در بخش عمومی ثبت نام شده‏اند که 1125 ناشر در نمایشگاه حضور دارند. 

سالاری به ثبت نام 443 ناشر دانشگاهی اشاره کرد و گفت: از مجموع ناشران ثبت نام شده در این بخش از نمایشگاه 428 ناشر حضور خود را قطعی کرده‏اند. 

مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران درباره تعداد ناشران ثبت نام شده در بخش‏های آموزشی و کودک و نوجوان نیز تصریح کرد: در بخش کودک و نوجوان 270 ناشر و در بخش آموزشی 125 ناشر برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کرده‏اند که تعداد حاضران در بیست و سومین نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران در این دو بخش تا روز 29 فروردین به ترتیب 252 و 118 ناشر است. 

وی اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان حضور در بخش داخلی نمایشگاه کتاب تهران همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده آمار نهایی به تفکیک بخش‏های مختلف اعلام می‏شود. 

بیست و سومین نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط