دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۲
دوازدهمین نشست «شعرخوانی» برگزار می‌شود

دوازدهمین نشست «شعرخوانی» از سلسله نشست‌های سرای اهل قلم عصر سه‌شنبه(24 فروردین) در سرای اهل قلم با حضور شاعران جوان و علاقه‌مندان حوزه شعر برگزار می‌شود._

مژگان عباسلو، دبیر نشست‌های «شعرخوانی» سرای اهل قلم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره اهدافی که برای سلسله نشست‌های «شعرخوانی» در سال جدید در نظر گرفته شده است گفت: در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های «شعرخوانی» در سال 1389 در نظر داریم بخشی از تصمیمات و اهدافی را که در سال گذشته توسط اعضای این نشست‌ها اتخاذ شد اجرایی کنیم.

وی توضیح داد: برگزاری جلسه نقد کتاب شعر در آخرین سه‌شنبه هر ماه براساس سال انتشار کتاب و یا به ترتیب حروف الفبایی عنوان کتاب‌ها و همچنین تشکیل انجمنی برای حمایت از شاعران جوان در پخش مجموعه شعرهای منتشر شده این افراد از جمله این اهداف است که به زودی اجرایی خواهند شد. 

سلسله نشست‌های «شعرخوانی» سرای اهل قلم با هدف ایجاد فضایی مناسب برای ارائه سروده‌های شاعران جوان هر سه‌شنبه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. موضوع این جلسه‌ها برای شعرخوانی آزاد است و شاعران در هر قالب و موضوعی می‌توانند سروده‌های خود را ارائه کنند.

در این نشست‌ها شاعران جوان و برخی از شاعرانی که صاحب کتاب در این حوزه هستند همچون مهدی فرجی، حامد عسگری، علی عباس‌نژاد، فرهاد صفریان، امیر مرزبان، فریبا یوسفی، علی مظفر، کوروش آقامجیدی، محسن حیدری، لیلا صالحی، بهار حق‌شناس و آیه مرادی حضور یافته‌اند.

دوازدهمین نشست‌ از سلسله نشست‌های «شعرخوانی» عصر سه‌شنبه(24 فروردین) از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در محل سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌ نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود. شرکت در این نشست برای عموم آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط