دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۸
نشست یازدهم «شعرخوانی» برگزار می‌شود

یازدهمین نشست «شعرخوانی» سرای اهل قلم عصر امروز (4 اسفند) در سرای اهل قلم با حضور شاعران جوان و علاقه‌مندان حوزه شعر برگزار می‌شود. این نشست‌ با هدف ایجاد فضایی صمیمانه برای ارایه سروده‌های شاعران جوان و تبادل نظر در رابطه با مسایل شعر برگزار می‌شود.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در نشست‌های پیشین تعدادی از شاعران صاحب کتاب نیز حضور داشتند و در کنار شاعران جوان به شعرخوانی و نقد و بررسی شعر حاضران در نشست پرداخته‌اند.

حامد عسگری، علی عباس‌نژاد، فرهاد صفریان، امیر مرزبان، فریبا یوسفی، علی مظفر، کوروش آقامجیدی، محسن حیدری، لیلا صالحی، بهار حق‌شناس و آیه مرادی از جمله افرادی هستند که تاکنون در این نشست‌ها حضور یافته‌اند.

موضوع شعرخوانی در هر جلسه از این سلسله نشست‌ها آزاد است. تاکنون شاعرانی که در قالب‌های کلاسیک به سرودن شعر مشغول هستند در مقایسه با شاعران سپید‌سرا بیشتر در این نشست‌ها شرکت داشته‌‌ و به شعرخوانی پرداخته‌اند.

یازدهمین نشست‌ از سلسله نشست‌های «شعرخوانی» عصر سه‌شنبه (11 اسفند) از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در محل سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌ نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود. شرکت در این نشست برای عموم آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط