چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
کتاب همنشین کودکان بیمار بیمارستان گلستان اهواز شد

خوزستان- معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اهدای کتاب بین کودکان بیمار بیمارستان گلستان اهواز به مناسبت عید سعید فطر خبرداد.

مهرانگیز بحیرایی در حاشیه بازدید از بخش کودکان بیمارستان گلستان اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، بیان کرد: به مناسبت عید سعید فطر و با برای دادن روحیه نشاط و شادی با اهدای کتاب و بسته فرهنگی به عیادت بخش کودکان بیمارستان گلستان اهواز رفتیم.

بحیرایی با ببان اینکه بخش رویدادهای ترویجی معاونت فرهنگی اداره‌کل رسالت ترویج و گسترش رویدادهای کتاب محور را دارد، اظهار کرد: از سلسله برنامه‌های ترویجی این اداره‌کل، ترویج فرهنگ کتابخوانی بین اقشار مختلف جامعه است و در این راستا تلاش می‌کنیم تا توزیع عادلانه کتاب را با اولویت مناطق کم برخوردار و روستاها برقرار کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های سال ۱۴۰۲ ایجاد فضای شادی و نشاط برای کودکان و نوجوانان با برگزاری رویدادهای فرهنگی بود و بر همین مبنا در سال جدید، با هدف ترویج روحیه همدلی، نشاط و تحقق عدالت اجتماعی دیدار کودکان بیمار را، سرلوحه ترویج کتابخوانی قرار دادیم.

کتاب همنشین کودکان بیمار بیمارستان گلستان اهواز شد

وی اهدای کتاب به مدارس برای تجهیز کتابخانه‌، تجهیز کتابخانه‌های مساجد و حسینیه‌ها، تجهیز کتابخانه‌های ادارات و سازمان‌ها برای انگیزه بخشی فرهنگ مطالعه در بین کارکنان را، از دیگر برنامه‌های اجرایی معاونت فرهنگی این اداره کل برشمرد.

در ادامه این دیدار معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مسئول اجتماعی و فرهنگی پیشکسوتان ناحیه امام علی (ع) سپاه پاسداران اهواز و دیگرهئیت همراه در دفتر رئیس بیمارستان حضور یافته و ضمن عرض تبریک عید فطر، یک جلد کلام الله مجید و نهج‌البلاغه به دکتر حسین زاده رئیس بیمارستان گلستان اهواز اهدا شد. ودرخصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی به ویژه درحوزه کتاب و کتابخوانی برای بیماران و کارکنان بیمارستان گفت وگو کردند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • منتقد IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    کتاب بردین برای بچه ها بخونن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها