چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
نخستین کتابخانه سیار شهری هرمزگان در پارسیان راه‌اندازی می‌شود

هرمزگان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان گفت: نخستین کتابخانه سیار شهری هرمزگان در پارسیان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، پروین پشتکوهی در جریان دیدار با محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: همکاری و همراهی آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌ها و گسترش خدمات فرهنگی هنری کانون همیشه همراه بوده و در سال‌های اخیر این هماهنگی‌، همدلی، همفکری و همراهی‌ها بیشتر از پیش بوده است.

وی از راه اندازی کتابخانه سیار شهری استان هرمزگان در شهرستان پارسیان خبر داد و گفت: این مرکز بزودی افتتاح خواهد شد که نیازمند حمایت‌های آموزش و پرورش در این شهرستان به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان از خدمات این کتابخانه سیار خواهد بود.

همچنین پشتکوهی با تاکید بر درخواست اهالی هشتبندی از توابع شهرستان میناب در شرق استان در راه اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهر افزود: با حمایت وزیر آموزش و پرورش، در راه اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و مساعدت‌های آموزش و پرورش استان، در تامین مکان مناسب، نسبت به تجهیز امکانات و تامین نیرو اقدام و مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهر راه اندازی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها