سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
جزءخوانی قرآن کریم در ۶۰ مسجد و امامزاده آغاز شد

زنجان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در راستای ترویج معارف قرآنی؛ جزءخوانی قرآن کریم در ۶۰ باب از مساجد استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی با همکاری چند ارگان فرهنگی در حال اجرایی است که مهمترین آن طرح مسطوراست.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه شده است، گفت: در قالب این طرح هر روز یک سوال قرآنی طرح می‌شود که مخاطبان با پاسخ دادن به آن علاوه بر دریافت جوایز ارزنده اطلاعات قرآنی خود را ارزیابی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین از برگزاری محافل قرآنی و جزءخوانی قرآن کریم با همکاری اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: امسال این مراسم در ۶۰ بقعه و مسجد استان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این محافل قرآنی در زمان مشخصی با حضور عموم مردم برگزار می‌شود، افزود: اغلب این محافل قبل از اذان مغرب برگزار می‌شود.

احمدی همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های قرآنی در شب‌های قدر خبر داد و گفت: در این شب‌های عزیز هم مراسم شب‌های احیا با قرائت دعای جوشن کبیر برگزار خواهد شد.

وی همچنین از حضور مبلغین در مساجد برای پاسخگویی به احکام و ارائه مشاوره‌های مذهبی خبر داد و افزود: استقرار مبلغین در مساجد از ابتدای ماه مبارک رمضان انجام شده است و تا پایان همین ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط