دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
کتابچه طرح «مسطورا» در بین مساجد استان زنجان توزیع شد

زنجان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طرح حفظ قرآن کریم در قالب طرح «مسطورا» اجرا می‌شود که در قالب آن کتابچه مربوطه بین مساجد استان توزیع شد.

حجت‌الاسلام سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: طرح مسطورا برگرفته از کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» اثر مقام معظم رهبری است که در طول ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به تهیه کتابچه مسطورا و توزیع آن در مساجد استان افزود: در طرح «مسطورا» در راستای جهاد تبیین ۱۵۰ فراز از آیات قرآن کریم که دارای مفاهیم طبیعی هستند انتخاب شده‌اند که سرلوحه اقدامات در زمینه جهاد تبیین قرار بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در کتابچه توزیعی در مساجد ۳۰ فراز زندگی ساز قرآن کریم گردآوری شده است، گفت: مطالعه این کتاب می‌تواند سبک زندگی را در راستای آموزه‌های اسلامی اصلاح کند.

احمدی مدارس را از دیگر مراکز هدف اجرای طرح مسطورا عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح، دانش‌آموزان قادر خواهند بود آیات قرآن را به مرور فرا گرفته و با مفاهیم آن آشنا شوند.

وی با بیان اینکه محتوای تولید شده در طرح «مسطورا» برای همه سلایق است، افزود: محتوای در نظر گرفته شده برای این طرح در قالب کتاب، پادکست، موشن گرافی، قصه ویژه کودکان و … تهیه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: محور این طرح آیاتی است که روی مسائل اعتقادی مردم تاکید داشته و در زندگی انسان دخیل است و با طرح کلی اندیشه‌های اسلامی مطابقت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط