دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
۴۰ مرحله آزمون قرآنی برای حافظان برگزار می‌شود

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در راستای ارتقای سطح آمادگی حافظان قرآنی؛ ۴۰ مرحله آزمون در زنجان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای آشنایی حافظان قرآن کریم با نحوه برگزاری آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی، آزمون‌های آمادگی پیش از آزمون اعطای مدرک تخصصی در زنجان برگزارمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در ۴۰ مرحله آزمون مجازی بصورت هفتگی و ۵ مرحله آزمون جامع مجازی و حضوری برگزار می‌شود، اضافه کرد: امروز مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون به پایان می‌رسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین از برگزاری دوره‌های تدبر در قرآن کریم ویژه بانوان خبر داد و گفت: این کلاس‌ها در دو سطح تدبر یک و تدبر دو برگزار می‌شود.

احمدی همچنین از برگزاری رویداد علمی و فناورانه «نوآفرین» در زنجان خبر داد و گفت: رویداد نوآوین برای ۱۵ تا ۲۰ ساله به تاسی و با تاثیرپذیری از شهید آوینی برگزار می‌شود، تصریح کرد: با اجرای این طرح امکانی فراهم شده است که دانش‌آموزان در حوزه جهاد تبیین تولیداتی داشته باشند.

احمدی با اشاره به اینکه تولید مستند، موشن گرافی، داستان، انیمیشن افزود: رویداد استانی نوآوین پس از برگزاری رویداد شهرستانی و انتخاب تیم های برتر هر شهرستان بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی یکی از مهمترین رویکردهای تبلیغات اسلامی را تولید محتوا در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی عنوان کرد و گفت: زنجان، استان دغدغه‌مند و پرظرفیتی است؛ اما آنطور که باید و شاید از ظرفیت‌های آن استفاده نشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای رسانه‌ای در نخستین ماه‌های سال افزود: تبلیغ نوین، تبلیغ در فضای مجازی، مسجد پایگاه تبلیغ، تبلیغ و کودکان و نوجوانان و دین و تبلیغ موضوعات این جشنواره مذهبی و فرهنگی بود که در قالب ارسال آثار هنری از جمله فیلم، عکس و موشن و همچنین کتاب و داستان نویسی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها