شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
«کیوان در محوطه‌ی جریمه» در کتابفروشی‌ها

کتاب «کیوان در محوطه‌ی جریمه» نوشته سعیده موسوی‌زاده از سوی انتشارات قدیانی روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «کیوان در محوطه‌ی جریمه» از سری داستان‌های فوتبالی اثر سعیده موسوی‌زاده است که انتشارات قدیانی منتشر کرده است.

در معرفی کتاب آمده است: «آرزوها مثل دمبل‌های ریز و درشت‌اند. گاهی بلندشان می‌کنیم و می‌بریم بالای سرمان. گاهی هم هنوز به شانه نرسیده، از دست‌مان ول می‌شوند. دوران نوجوانی، دوران کی‌ام و چی‌ام و چرا و چگونه‌هاست، دوره انتخاب و دودلی و دوگانگی، دوره دورگه‌شدن صدا و عوض‌شدن صورت و خلاصه دوران جور دیگر شدن و جور دیگر دیدن‌هاست. کیوانِ قصه ما می‌خواهد خودش راهش را پیدا کند. خودش تجربه کند. پس با او همراه شو و تو هم تجربه کسب کن!».

بخشی از متن کتاب:

«مثل همیشه به‌خاطر قدِ بلندم، دروازه‌بان بودم، اما این‌بار بیشتر از همیشه گل می‌خوردم. توپ لعنتی، ژله‌ای بود و از دستم لیز می‌خورد. بازی که تمام شد بچه‌های تیممان به‌طرفم هجوم آوردند و من را به تیرک دروازه بستند و رفتند. هرچه دادوبیداد کردم فایده‌ای نداشت. بعد دیدم بچه‌های تیم حریف آمدند، اما کله‌هایشان توپ فوتبال بود و توی دست دروازه‌بانشان هم به‌جای توپ، کله‌ی من بود. با یک شوت آن را محکم پرت کرد درست روی تنه‌ی من.».

انتشارات قدیانی کتاب «کیوان در محوطه‌ی جریمه» نوشته سعیده موسوی‌زاده را در ۱۳۶ صفحه و به بهای ۷۵ هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط