شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کتابخانه و موزه ملی ملک در انتظار گردشگران نوروزی

جزییات خدمات‌رسانی کتابخانه و موزه ملی ملک در نوروز ۱۴۰۳ با ۱۲ تالار موزه‌ای و کتابخانه‌ای اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نخستین موزه وقفی- خصوصی و بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، با آثاری از سه هزار سال پیش تا روزگار معاصر و مجموعه‌ای از خدمات گسترده، در نوروز ۱۴۰۳ خورشیدی از گردشگران و بازدیدکنندگان نوروزی، همچنین پژوهشگران و دوستداران کتاب میزبانی می‌کند.


گنجینه‌ای کم‌نظیر از سکه‌ها و تمبرهای تاریخی، اشیای تزیینی، تابلوهای نقاشی و نگارگری، قلمدان‌ها و آثار لاکی، خوش‌نویسی، اسناد تاریخی و نسخه‌های خطی در مجموعه کتابخانه و موزه ملی ملک، در دو بخش تالارهای موزه‌ای و کتابخانه‌ای، از روز یک‌شنبه پنجم فروردین تا پایان روز پنج‌شنبه نهم فروردین ۱۴۰۲ خورشیدی از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۷ (روز سه‌شنبه هفتم فروردین از ساعت ۱۰ تا ساعت ۲۱) در انتظار پژوهشگران و دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی به ویژه گردشگران و تهران‌گردان می‌نشیند. تالار کتابخانه نیز در همان روزها و ساعت‌ها میزبان پژوهشگران و دوستداران کتاب خواهد بود.


گردشگران نوروزی و پژوهشگران کتابخانه می‌توانند در این روزهای نوروز ۱۴۰۳ خورشیدی از خدمات موزه‌ای و کتابخانه‌ای این موسسه به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» بهره بگیرند. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می توانند به نشانی اینترنتی www.malekmuseum.org و صفحه رسمی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در اینستاگرام به نشانی malek_museum_library مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۶۶۷۵۱۲۹۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها