شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
برنامه نوروزی کتابخانه و موزه ملی ملک اعلام شد

برنامه‌ها و زمان فعالیت کتابخانه و موزه ملی ملک به‌مناسبت نوروز ۱۴۰۳ در ۱۲ تالار موزه‌ای و کتابخانه‌ای اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی خصوصی و بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، با آثاری از سه‌هزار سال پیش تا روزگار معاصر و مجموعه‌ای از خدمات گسترده است، که در نوروز ۱۴۰۳ به روی گردشگران و بازدیدکنندگان نوروزی، همچنین پژوهشگران و دوستداران کتاب باز خواهد بود.

گنجینه‌ای کم‌نظیر از سکه‌ها و تمبرهای تاریخی، اشیاء تزیینی، تابلوهای نقاشی و نگارگری، قلمدان‌ها و آثار لاکی، خوش‌نویسی، اسناد تاریخی و نسخه‌های خطی در مجموعه کتابخانه و موزه ملی ملک، در دو بخش تالارهای موزه‌ای و کتابخانه‌ای، از روز یکشنبه پنجم فروردین تا پایان روز پنج‌شنبه نهم فروردین ۱۴۰۲ خورشیدی از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۷ (سه‌شنبه هفتم فروردین از ساعت ۱۰ تا ساعت ۲۱) در انتظار پژوهشگران و دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی به ویژه گردشگران و تهران‌گردان می‌نشیند.

تالار کتابخانه نیز در همان روزها و ساعت‌ها میزبان پژوهشگران و دوستداران کتاب خواهد بود.

گردشگران نوروزی و پژوهشگران کتابخانه می‌توانند در این روزهای نوروز ۱۴۰۳، از خدمات موزه‌ای و کتابخانه‌ای این مؤسسه به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» بهره‌مند شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توان به نشانی اینترنتی www.malekmuseum.org و صفحه رسمی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در اینستاگرام به نشانی malek_museum_library مراجعه کرد یا با شماره تلفن ۶۶۷۵۱۲۹۱ تماس گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها