چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
تداوم فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی فارس در نوروز ۱۴۰۳

فارس- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس به تشریح برنامه‌ها و اقدامات کتابخانه‌های عمومی استان فارس ویژه نوروز ۱۴۰۳ پرداخت و از تداوم فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی فارس خبر داد.

محمدحسین فیروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات کتابخانه‌های عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۳ عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان کتابخانه عمومی استان فارس ویژه برنامه‌های گسترده‌ای را برای این ایام تدارک دیدند.

وی عنوان کرد: ۵۱۶ برنامه در مدت زمان ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ماه اجرا می‌شود که محافل انس با قرآن، نشست کتاب خوان ویژه ماه مبارک رمضان، کارگاه‌های آموزشی، جشن سبز، مسابقات نقاشی و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب، نشست‌های محافل ادبی و ویژه برنامه‌های کودک و قصه‌گویی از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس همچنین از ارائه خدمات ۱۱ کتابخانه عمومی در روزهای تعطیل عید نوروز خبر داد و گفت: در شهر شیراز ۳ کتابخانه عمومی محمد بهمن بیگی، رئیسی اردکانی و مولوی در نوروز به گردشگران و علاقه‌مندان خدمات ارائه خواهند داد.

وی افزود: همچنین کتابخانه‌های عمومی «مذنب آباده ای» و «دکتر جمشید صداقت کیش» شهر آباده، «علامه حاج محمد جعفر صغادی» و «یادگاران امام» شهر بهمن در شهرستان آباده؛ کتابخانه عمومی «شهدای جنت شهر» شهرستان داراب؛ کتابخانه عمومی «گنجینه معرفت» شهرستان سپیدان؛ کتابخانه عمومی «شهید جاویدی» فسا و کتابخانه عمومی «زنده یاد رجبی» نی ریز از دیگر کتابخانه‌هایی است که در نوروز ۱۴۰۳ خدمات خود را به مخاطبان ارائه خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها