سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین به پایان رسید

قزوین_ هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای«ابوذر» استان قزوین عصر امروز ۲۴ بهمن ماه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، سرهنگ محمد کشاورز، رئیس بسیج رسانه استان قزوین در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» گفت: در هشتمین دوره از این جشنواره ۱۴۳ فعال رسانه به رقابت پرداختند.

کشاورز افزود: ۴۵۵ اثر در بخش‌های مختلف جشنواره به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری به ۳۸ نفر لوح تقدیر، هدیه نقدی و به نفرات نخست تندیس جشنواره نیز اهدا شد.

وی تشریح کرد: آثار ارسال شده به دبیرخانه پس از کد گذاری و حذف نام خبرنگار و نام رسانه به هیئت داوران تحویل داده شد و از همکاری داورانی که ما را در این دوره همراهی کردند و همچنین از دبیر جشنواره آقای محمدکریم کاظم‌پور کمال تشکر و قدردانی را دارم.

کشاورز، راستگویی و مطالبه‌گری را دو ویژگی مهم خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: در حوزه خبرنگاری، هر گونه خبر فروشی حکم شرف فروشی دارد و افرادی که اخبار کذب منتشر می‌کنند دروغگو و در خط دشمن هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه قزوین خاطر نشان کرد: وطیفه اصلی ما اصاحب رسانه در این برهه از زمان، تشویق و ترغیب مردم به حضور پر شور در انتخابات است.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) سپاه پاسدارن استان قزوین در ادامه این برنامه گفت: سوم شعبان به نام روز پاسدار نام گذاری شده است؛ روز سبز پوشانی که از انقلاب و کشور دفاع می کنند اما در حقیقت تمام افرادی که از دین خدا صیانت می کنند پاسدار هستند.

وی فعالیت خبرنگاران انقلابی را مصداق صیانت از دین خدا دانست و افزود: همه خبرنگارانی که در مسیر ارزش‌های انقلاب و ایران قلم می‌زنند پاسدار هستند.

سردار آتانی اذعان کرد: امروز قدرت رسانه‌ای دشمن بر هیچکس پوشیده نیست؛ دشمن با مدرن‌ترین جنگ افزارهای روز یمن مظلوم را بمباران می‌کند و توسط رسانه قدرت خودش را مخابره می‌کند.

وی افزود: دشمن برای هر برنامه یک پیوست رسانه‌ای دارد که پس و پیش از هر رخداد، آن را به کار می‌گیرد. وی تاکید کرد: ما در یک جنگ نابرابر رسانه‌ای با دشمن قرار داریم. آن‌ها با ابزار مدرن به میدان آمده‌اند ولی ما با ایمان خودمان و با اتکا به باورهایمان پا به میدان گذاشته‌ایم و همین موضوع سبب شده است که فتنه‌ها و نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شود.

فرمانده سپاه استان قزوین تاکید کرد: برد واژه‌ها و تیترهای خبرنگاران از برد موشک بیشتر است و این موضوع بیانگر اهمیت و جایگاه رسانه است.

سردار آتانی خاطر نشان کرد: از همه شما خبرنگاران تقاضا دارم با ایجاد شور انتخاباتی زمینه را برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم و بستر را برای رقابت داوطلبان فراهم کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها