یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
دروغ و ادعای فروش سرزمین فلسطین به یهودیان افشا شد

کتاب «فلسطین و توطئه‌ صهیونیستی انگلیسی » نوشته عیسی صوفان القدومی و ترجمه سبحان ثقفی‌نیا توسط نشر سرو منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «فلسطین و توطئه‌ی صهونیستی انگلیسی» نوشته عیسی صوفان القدومی و ترجمه سبحان ثقفی نیا در ۱۲۸ صفحه و با شمارگان ۲۵۰ نسخه به‌تازگی توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.


دروغ و ادعای فروش سرزمین فلسطین به یهودیان از مشهورترین و موفق‌ترین دروغ‌ها در طول تاریخ به شمار می‌رود که از طریق تبلیغات رسانه‌ای جهت‌دار و معاند ترویج شد.


در این کتاب با اشاره به مراحل مختلف اشغال سرزمین فلسطین، به حیله و نیرنگ صهیونیست‌ها با همکاری انگلیسی‌ها در طول تاریخ پرداخته شده و تلاش شده است که با استناد به شواهد و دلایل موثق که برخی از آنها منابع یهودی و غربی هستند، خواننده از حقیقت دروغ‌هایی که یهودیان علیه مردم فلسطین مطرح کردند تا اشغالگری خود را توجیه کنند، مطلع شود.


در بخشی از این کتاب آمده است:
حقیقت تلخ این است که مشکلات و رنج‌های ملت فلسطین و اتفاقاتی که در آن سرزمین رخ داد، تاریخی است که هیچ‌گاه نوشته نشد؛ اتفاقاتی همچون بیرون کردن مردم فلسطین از خاک خود و آمدن یهودیان از سرتاسر دنیا و گرفتن خانه‌ها، املاک و زمین های آنان. مردم فلسطین تا به امروز نیز کلید خانه‌های خود را در دست گرفته و منتظر بازگشت به آن‌ها هستند اما همچنان دروغ و افتراهایی بی‌اساس در رابطه با این تاریخ مطرح می‌شود. اگر تاریخ فلسطین نوشته هم شده باشد به دست یک یهودی نوشته شده است؛ دستی که باور آن این است «اگر می‌خواهی دشمنت را بکشی به سمت او گلوله شلیک نکن بلکه دروغی علیه او بساز.»
نگذارید که قلم‌ها و زبان‌هایتان در نشر اکاذیب دشمن سهیم باشند و تیری در قلب برادرانتان نباشید؛ برادرانی که تا به امروز در خاک خود ایستاده‌اند، از آن دفاع می‌کنند و در راه آن خون می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها