شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
۳۳۰ هزار جلد کتاب در نمایشگاه کتاب هرمزگان عرضه می‌شود

هرمزگان - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: ۳۳۰ هزار جلد کتاب در نمایشگاه کتاب هرمزگان عرضه می‌شود.

محمد میردادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از تعداد بالا و تنوع موضوع آثار گفت و افزود: ۳۳۰ هزار جلد کتاب در هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از چهار سال وقفه، نمایشگاه کتاب هرمزگان با شکل خاص موضوع محور با یک تجربه جدید برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، امور رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان افزود: این نمایشگاه یکی از مطالبات فرهنگیان استان هرمزگان پس از کرونا بود که به همت خانه کتاب و ادبیات ایران و پیگیری‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق شد.

میردادی اذعان کرد: کتاب‌های این نمایشگاه در چهار بخش عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی و کمک آموزشی عرضه می‌شود و علاوه بر آن ناشران استان هم به شکل مستقیم محصولات فرهنگی خود را عرضه می‌کنند.

او تاکید کرد: ۲۵ هزار عنوان کتاب، ۳۳۰ هزار جلد کتاب در ۲۹ راهرو به علاقه‌مندان کتاب با ۳۰ درصد تخفیف با ارائه کارت ملی تا سقف ۱ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

محمد میردادی با ابراز امیدواری از استقبال خوب قشر فرهنگی استان از نمایشگاه کتاب هرمزگان گفت: نمایشگاه کتاب هرمزگان با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران، استانداری هرمزگان، فرمانداری شهرستان بندرعباس و صنایع غرب بندرعباس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان برگزار می‌شود.

به گفته وی؛ علاقه‌مندان به کتاب از طریق مجازی و با ارائه کدپستی نیز می‌توانند از نمایشگاه خرید و کتاب به آدرس پستی‌شان ارسال خواهد شد.

به گزارش ایبنا، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاهیکو IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    سلام چجوری میشه مجازی از نمایشگاه کتاب خریدکرد؟ آدرس سایت رو هم بنویسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها