چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
۲۶۰ جلد کتاب به بنیاد ایران‌شناسی شعبه بوشهر اهدا شد

بنیاد ایران‌شناسی ۲۶۰ جلد کتاب‌ با موضوعات تاریخ و فرهنگ ایران زمین و نیز ادبیات ایران و جهان به شعبه بوشهر اهدا کرد. این کتاب‌ها در واقع بخش دوم کتاب‌های اهدایی خانواده پاسالارزاده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه از کتاب‌های اهدایی بنیاد ایران‌شناسی به شعبه بوشهر در واقع بخش دوم کتاب‌های اهدایی خانواده پاسالارزاده است که شامل ۲۶۰ جلد کتاب‌هایی با موضوعات تاریخ و فرهنگ ایران زمین و نیز ادبیات ایران و جهان است.

لازم به ذکر است سال ۱۳۹۴ نیز بخش اول کتاب‌های این خانواده در حدود هزار جلد به شعبه بوشهر بنیاد ایران‌شناسی اهدا شده بود. گفتنی است این مجموعه با نام افراد اهدا کننده در بخش کتابخانه اهدایی بنیاد ایران‌شناسی شعبه بوشهر نگهداری می‌شود.

مجموعه کتاب‌های اهدایی از سوی بنیاد ایران‌شناسی به شعبه بوشهر در واقع بخش دوم کتاب‌های اهدایی خانواده پاسالارزاده است که شامل ۲۶۰ جلد کتاب‌هایی با موضوعات تاریخ و فرهنگ ایران زمین و نیز ادبیات ایران و جهان است.

عبدالکریم مشایخی، رییس شعبه بوشهر ضمن تقدیر از این حرکت فرهنگی با اهداء لوح سپاس از این خانواده قدردانی کرد. شایسته یادآوری است در مجموعه‌های اهدایی به شعبه بوشهر کتابخانه‌های بخشی از مشاهیر و مفاخر فرهنگی و هنری بوشهر از قبیل وطن‌دوست، استاد حسن زنگنه، محمد کرمپور، رسول پرویزی، عبدالرحیم جعفری، سیدجعفر حمیدی، سروش اتابک‌زاده و… نگهداری می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها