یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
«فلسفه نماز» منتشر شد

ایلام- نشر سوره‌های عشق کتاب «فلسفه نماز» را چاپ و منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، نشر سوره‌های عشق کتاب «فلسفه نماز» تالیف» منهوچهر آبسالان را چاپ و منتشر کرد.

نماز میراث انبیای الهی و بهترین هدیه خداوند برای ارتباط خلق با خالق خویش است و زیباترین تجلیات نیایش را در سیمای نماز می‌توان مشاهده کرد.

نماز، فرصت گفت‌وگو با خدا و عرصه راز و نیاز و مشاهده تجلی بندگی است که در ذات آن سازندگی اخلاقی موج می زند و مایه سعادت اهل ایمان و طهارت روح عموم مردم است.

مؤلف در این کتاب تلاش داشته تا با تفسیر و تبیین معنا و مفهوم نماز، بیان اهمیت و جایگاه آن در دین اسلام و سایر ادیان الهی بپردازد و ارتباط نماز و زکات در تمام ادیان آسمانی و چیستی و چرایی آن دو در متون دینی بررسی کند.

کتاب «فلسفه نماز» علاوه بر تقدیم و پیشگفتار و مقدمه، دارای ۸ فصل و نویسنده از آیات متعدد قرآن حکیم در تمام فصل‌ها استناد کرده است.

به گزارش ایبنا؛ انتشارات سوره‌های عشق، کتاب «فلسفه نماز» تالیف منوچهر آبسالان در ۱۶۰ صفحه، با طرح جلدی از قدرت ملکی به قیمت ۱۲۰ هزارتومان در سال جاری چاپ و منتشر کرده است

پیشتر از منوچهر آبسالان، کتاب رویای صادق (۳۳۷۵ روز اسارت ایشان) که ناگفته‌های راوی از سه هزار و ۳۷۵ روز اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق است، در نوبت دوم چاپ و منتشر شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها