چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
رویکرد انقلاب اسلامی فرهنگی بود

زنجان- معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی بود و به همین خاطر بیشترین تلاش دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، ابوالفضل رفیعی صبح چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل ارشاد در فرهنگسرای امام خمینی (ره) اظهار کرد: مدیریت در دوران بی‌پولی و زمانی که نیاز به تامین زیرساخت‌هاست بسیار سخت است چه بسا که ارشاد هم ماموریت‌های زیادی دارد.

وی افزود: مدیرکل سابق اصرار بر انتقال از استان داشتند و به همین خاطر ماموریت وی در استان خاتمه یافت.

رفیعی با اشاره به اینکه مدیرکل جدید هم از نیروهای خوب استان بوده و دارای زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی زیادی است، گفت: امیدواریم با حضور مدیریت جدید شاهد شکوفایی این بخش باشیم.

وی گفت: ارشاد مسئولیت‌های متنوعی دارد که نیازمند عزم جدی برای مدیریت است و مهمترین بحث آن تاثیرگذاری فرهنگ در جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ زیربناست و اهمیت موضوع را در موقعیت‌های مختلف دیدیم.

وی با اشاره به ۲۶ دی روز فرار شاه گفت: در حال نزدیک شدن به دهه فجر هستیم و به نظرم نیاز است که با موضوعات تبیینی بیشتر به آن پرداخته شود.

رفیعی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی یک هویت جدید ایجاد کرد و مسیر ترسیم شده برای انقلاب هم از مسیر فرهنگ می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با شناخت اهمیت فرهنگ بر روی این نقطه قوت کشور دست گذاشت و پس از شکست در جنگ‌های مختلف به فرهنگ ما هجوم برد، افزود: همین جنگ شناختی که دشمن راه انداخته به منظور رسیدن برای براندازی فرهنگ کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: قطعاً رسیدن به این هدف با کمک اصحاب فرهنگ و هنر محقق خواهد شد و امیدواریم همه تلاش خود را در حفظ این هویت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نیز در رسیدن به اهداف فرهنگی تلاش خواهند کرد، گفت: ما امروز در بحث زیرساخت‌ها مشکل داریم و امیدواریم با تقویت آنها به اهداف مورد نظر برسیم.

در این مراسم اصغر حاج علی اکبری معاون سابق دانشگاه پیام نور استان زنجان به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان معرفی و از زحمات امراله حسنی مدیرکل سابق ارشاد قدردانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط