یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
کتاب «اخلاق انتخاباتی» تجدید چاپ شد

کتاب «اخلاق انتخاباتی»، گزیده بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای که از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده، تجدید چاپ شد.

مروری بر بیانات و سیره‌ی عملی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) نشان می‌دهد که ایشان از ابتدای رهبری خویش، تأکید بسیاری بر حضور مردم در همه‌ی صحنه‌ها، خصوصاً عرصه‌ی انتخابات داشته و به خوبی پیامدهای مثبت و مهم آن را جهت حفظ نظام و کشور تشریح کرده‌اند. بر این اساس، جهت آشنایی عموم مردم خصوصاً نسل جوان و فرهیخته‌ی کشور، کتاب «اخلاق انتخاباتی» شامل گزیده‌ای قابل توجّه از دیدگاه‌های معظّم‌لّه، در چهار فصل تهیّه و تدوین گردیده است.

در فصل اوّل، به وظایف اقشار و گروه‌های مختلف در انتخابات پرداخته شده، فصل دوّم با عنوان «معیارِ انتخاب اصلح»، ارائه‌کننده‌ی ملاکها و معیارهایی است که معظّم‌لّه در انتخابات مختلف درباره‌ی نامزدها بیان داشته‌اند و فصل سوّم و چهارم نیز دربردارنده‌ی توصیه‌ها و هشدارهای ایشان در زمینه‌ی انتخابات و حواشی آن است. گفتنی‌ست چاپ چهارم کتاب اخلاق انتخاباتی با شمارگان ۲هزار نسخه روانه‌ی بازار نشر شده و مخاطبان می‌توانند این کتاب را از کتابفروشی‌های سراسر کشور و یا پایگاه الکترونیکی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir تهیّه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط