دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
کتابی که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند چه بود؟

رهبر انقلاب در این دیدار به کتابی اشاره کرده و گفتند: […] دیروز یک کتابی برای من آوردند که صحبتهایی بود که خود بنده کرده بودم، چاپ شده بود، ندیده بودم؛ نگاه کردم دیدم خیلی از حرفهایی که آماده کرده بودم و میخواستم امروز اینجا بگویم، در آن کتاب هست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در آستانه ولادت حضرت فاطمه‌ی زهرا (س)، روز چهارشنبه ششم دی‌ماه، هزاران نفر از زنان و دختران با رهبر معظّم انقلاب دیدار داشتند. ایشان در این دیدار به کتابی اشاره کرده و گفتند: […] دیروز یک کتابی برای من آوردند که صحبت‌هایی بود که خود بنده کرده بودم، چاپ شده بود، ندیده بودم؛ نگاه کردم دیدم خیلی از حرف‌هایی که آماده کرده بودم و می‌خواستم امروز اینجا بگویم، در آن کتاب هست و قبلاً بارها گفته شده؛ در این زمینه‌ها زیاد صحبت کرده‌ایم.

شایان ذکر است که کتاب مورد اشاره ایشان، دفتر سی‌وچهارم از مجموعه چهل جلدی ره‌نامه، با عنوان «زن و خانواده» است که به‌تازگی توسّط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) روانه بازار نشر شده است.

گفتنی‌ست مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه»، دریچه‌ای برای دانستن و اندیشیدن جوان مؤمن، دانا و انقلابی در مسیر تمدّن نوین اسلامی است که از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه رهبر معظّم انقلاب، مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمّدی را با توجه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند. این کتاب‌ها عرصه گسترده‌ای از موضوعات در ساحت‌های اعتقادی، اجتماعی، سبک زندگی، مباحث تربیتی و اخلاقی، سیاسی و انقلابی را در برمی‌گیرند. علاقه‌مندان می‌توانند هر یک از عناوین این مجموعه به کتابفروشی‌های سراسر کشور یا به پایگاه الکترونیکی انتشارات به نشانی www.khameneibook.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط