چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
ویرایش جدید کتاب «احکام خمس»

کتاب «احکام خمس» حاوی مسائل مهم و مورد ابتلاء در موضوع خمس و مطابق با فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ویرایش جدید کتاب «احکام خمس» منتشر شد. کتاب احکام خمس که از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) منتشر شده، با محتوای به‌روزرسانی شده، طرح جلد و صفحه‌آرایی جدید به چاپ پنجم رسید.


کتاب «احکام خمس» حاوی مسائل مهم و مورد ابتلاء در موضوع خمس و مطابق با فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) است.در این کتاب علاوه بر موارد موجود در رساله‌ی «اجوبةالاستفتائات»، استفتائات جدیدی اضافه گردیده و برخی فتاوا نیز بروزرسانی شده‌اند. این اثر شامل ۳۲۱ استفتاء و مباحثی از قبیل موارد وجوب خمس، مستثنیات خمس، روش محاسبه و پرداخت خمس، مصارف خمس و مستحقّین آن و متفرّقات خمس می‌باشد. تدوین این اثر به‌نحوی انجام گرفته است که نفع آن عام و بهره‌گیری از آن برای همگان آسان باشد.


گفتنی است، چاپ پنجم این کتاب، با شمارگان ۵ هزار نسخه، در ۱۲۸ صفحه و با طرح جلد و صفحه‌آرایی جدید روانه بازار نشر شده و مقلّدان معظّم‌لّه می‌توانند برای تهیه‌ی کتاب «احکام خمس» به کتابفروشی‌های سراسر کشور و پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا نامدار DE ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    خراسان رضوی شهرستان بجستان روستای اهنگ خانه عالم پایین تر از هیات ابوالفضلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها