یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
امروز بسیاری از کتاب‌های منتشر شده یک نیاز واحد در جامعه را پوشش می‌دهد

قم - معاون پژوهش حوزه های علمیه با ارزیابی مناسب از تولیدات پژوهشی حوزه، گفت: امروز بسیاری از کتاب‌های منتشر شده یک نیاز مشترک و واحد در جامعه را پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، حجت‌الاسلام ابوالقاسم مقیمی‌حاجی عصر یکشنبه در نشست خبری نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی که در محل این نمایشگاه برگزار شد، گفت: دغدغه مقام معظم رهبری محور شدن پژوهش است و در این راستا دبیرخانه حمایت از پژوهش‌های مورد نیاز نظام تشکیل شد و طی دو سال گذشته بیش از ۴ هزار اثر به این دبیرخانه ارسال شده است.

وی ادامه داد: معاونت پژوهش به صورت ستادی از زحمات پژوهشگران و واحدهای پژوهشی حمایت کرده است. همچنین از پژوهش‌های آزاد و پایان‌نامه‌های پژوهشی نیز حمایت شده است. این نمایشگاه گزارش فعالیت‌های پژوهشی دبیرخانه حمایت از پژوهش‌های مورد نیاز جامعه است.

مقیمی‌حاجی اضافه کرد: امروز بسیاری از کتاب‌های منتشر شده یک نیاز در جامعه را پوشش می‌دهد. این موضوع یک نمایش علمی از عملکرد موفق حوزه در عرصه‌های مختلف است. محققین می‌توانند در این نمایشگاه با سایر آثار پژوهشی آشنا شوند و این موضوع موجب می‌شود تا از فعالیت‌های موازی جلوگیری شود. از تمام طلاب، محققان و اصحاب دانش دعوت داریم که از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

وی با بیان اینکه رویکرد مراکز مختلف پژوهشی در این نمایشگاه مشخص شده است، بیان کرد: در این نمایشگاه تاکنون ثبت نام برگزاری ۳۶ نشست تخصصی انجام شده است. و در این نمایشگاه تنها ظرفیت برپایی ۷۰ غرفه را داشتیم که تاکنون ۶۷ غرفه آن ایجاد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها