جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
مجتمع فرهنگی و هنری ایجرود با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد افتتاح می‌شود

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: عملیات ساخت مجتمع فرهنگی و هنری ایجرود به پایان رسیده و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‎‌شود.

امراله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: ساخت مجتمع فرهنگی هنری زرین از سال ۱۳۹۰ در زمینی به وسعت ۹۱۳ مترمربع آغاز شده است که در چند ماه گذشته به پایان رسید.

وی تصریح کرد: از جمله بخش‌هایی که در این مجتمع وجود دارد شامل کتابخانه، سالن آمفی تئاتر، سالن برای برگزاری کارگاه‌های عملی و هنری و همچنین اکران فیلم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه برای ساخت این مجتمع در حدود یک هزار و ۵۶ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: با توجه به اینکه ایجرود از شهرستان‌های محروم استان است؛ افتتاح مجتمع نقطه درخشانی در انجام فعالیت‌های فرهنگی شهرستان خواهد بود.

حسنی با اشاره به اینکه در کل استان زنجان نسبت سرانه فضای فرهنگی به جمعیت در این استان پایین است، ادامه داد: یکی از اولویت‌های مجموعه استانی افزایش سرانه فضاهای فرهنگی است.

وی با بیان اینکه زمانی می توان بستر لازم برای پیشگیری از آسیب اجتماعی را فراهم آورد که به خانواده و کارکردهای آن توجه شده باشد، گفت: ما نیازمند افزایش نظارت برای متناسب سازی و بهبود شاخص‌های فرهنگی اجتماعی هستیم.

گفتنی است، در صورت عدم تغییر برنامه‌ها مجتمع فرهنگی و هنری ایجرود فردا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان افتتاح خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط