پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
۱۱۰ اثر در اجلاس سراسری نماز انتخاب می‌شود

زنجان- رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه پس از رای هیئت داوران در مجموع ۱۱۰ اثر به عنوان برگزیده این اجلاس انتخاب خواهد شد، افزود: همچنین ۲۵ نفر به عنوان شایسته تقدیر تجلیل خواهند شد.

جلال بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: سی‌امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه پس از پایان مهلت فراخوان ۸۴۰ اثر به این اجلاسیه ارسال شد، اضافه کرد: طبق پایش اولیه آثار در مرکز تخصصی ۲۴ پایان نامه، چهار رساله دکتری، ۱۲۷ مقاله، ۲۱ پژوهش کاربردی و ۱۰ کتاب و در مجموع ۱۸۶ اثر به مرحله داوری اجلاس رسیده است.

بازرگان با اشاره به اینکه پس از رای هیئت داوران در مجموع ۱۱۰ اثر به عنوان برگزیده این اجلاس انتخاب خواهد شد، افزود: همچنین در هر بخش یک نفر و در مجموع ۲۵ نفر به عنوان شایسته تقدیر تجلیل خواهند شد.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه ارتباط با نسل نو باهدف ترویج فرهنگ اقامه نماز، راهکارها و موانع، نماز نسل نو دین‌مدار تراز ایران اسلامی، چالش‌ها، فرصت‌ها و فاصله‌ها، متولیان فرهنگی، علمی، اجرایی و نماز نسل نو، نقش‌ها، وظایف و عملکردها از محورهای موضوعی این اجلاس بود، اضافه کرد: خانواده و نماز نسل نو، مدرسه، مسجد، دانشگاه و نماز نسل نو، فرصت‌ها، چالش‌ها و ایده‌ها و مدارس، مساجد و دانشگاه‌های الگو نیز از دیگر محورهای بخش فرهنگی اجلاس بود

وی با اشاره به اینکه آثار ارزشمندی در موضوعات مختلف به دبیرخانه اجلاس ارسال شده است، گفت: طبق هماهنگی قرار است که آثار برتر اجلاسیه در قالب کتاب به چاپ برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط