چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
«هیس خدا با من کار داره» کتاب شد

زنجان- یک نویسنده زنجانی گفت: کتاب موضوعی نماز با عنوان «هیس خدا با من کار داره» چاپ و روانه بازار نشر شد.

حجت‌الاسلام سعید بیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین نسل کودک و نوجوان باید فرهنگسازی لازم در کل بدنه جامعه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه کارهای زیربنایی از مهمترین اقداماتی است که باید در حوزه ترویج فرهنگ اقامه نماز صورت گیرد، گفت: با توجه به اینکه در کار نویسندگی مشغول هستم؛ با مطالعه برخی کتب موضوعی در این بخش متوجه شدم که اغلب کتاب‌های مرتبط در حوزه شیوه اقامه نماز است؛ به همین خاطر تصمیم گرفتم تا کتابی متفاوت تالیف کنم.

نویسنده کتاب «هیس خدا با من کار داره» گفت: در این کتاب قبل از پرداختن به اقامه نماز به زمینه‌های اعتقادی و آثار عملی نماز پرداخته و به پرسش‌های مطرح شده در ذهن کودکان و نوجوانان در حوزه نماز نیز پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این کتاب مذکور جنبه تکلیفی نیز دارد که کودکان باید آن را همراه والدین خود انجام دهند و به مرور این تکلیف به یک عادت روزانه تبدیل می‌شود.

بیات با اشاره به اینکه کتاب «هیس خدا با من کار داره» یک کتاب کار آموزش نماز برای کودکان و نوجوانان است، اضافه کرد: در این کتاب در قالب سرگرمی و بازی آموزش‌های لازم در حوزه نماز به کودک داده می‌شود.

وی ادامه داد: چرایی و چگونگی اقامه نماز، پاسخ به شبهه‌ها و سوالات مربوط به حوزه نماز که برای کودکان نیز مطرح می‌شود، دلیل تکرار نماز در شبانه‌روز، تاثیر نماز در زندگی فردی و اجتماعی از جمله مواردی است که در مطالب این کتاب شرح شده است.

این نویسنده افزود: کتاب «هیس خدا با من کار داره» مناسب گروه سنی «الف» و «ب» و «ج» است و طبق ارزیابی کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی سازمان آموزش و پرورش برای استفاده در امور درسی و آموزشی نیز مطلوب ارزیابی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط