سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
توزیع کتابچه «عکس و نیایش» در بین دانش‌آموزان زنجانی

زنجان- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: کتابخانه «عکس و نیایش» در آستانه برگزاری اجلاس نماز بین دانش‌آموزان زنجانی توزیع می‌شود.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: کانون‌های مساجد استان زنجان در قالب بخش مردمی کمیته فرهنگی سی امین اجلاس سراسری نماز فعالیت دارد و از زمان ابلاغ این مسئولیت اقدامات متعددی را انجام داده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز در کانون‌های مساجد استان گفت: با توجه به گستردگی این مراکز؛ فرهنگ‌سازی در این محل‌ها تاثیر بسزایی در اقدامات فرهنگی خواهد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان فعال است، تصریح کرد: برای ترویج معارف دینی و قرآنی ۴۰ پایگاه قرآنی درکانون‌های مساجد راه‌اندازی شده است.

اسلامی ادامه داد: همچنین برای ترویج فرهنگ اقامه نماز هر روز اقامه نماز جماعت را در مساجد داشته و مسابقات کتابخوانی با موضوع نماز از طرف ائمه جمعه برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان همچنین از تهیه و گردآوری کتابچه «عکس و نیایش» شامل آثار هنرمندان زنجانی با موضوع نماز توسط ستادهماهنگی کانون های مساجد زنجان خبر داد و گفت: این کتابچه همزمان با آیین سی امین اجلاس سراسری نماز رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده این کتابچه‌ها در بین دانش‌آموزان و اعضای کانون‌های مساجد استان توزیع خواهد شد تا دانش‌آموزان با ادبیات خودشان به اهمیت اقامه نماز در زندگی خود پی ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط