شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
کتاب «تیغ بر آفتاب» روانه بازار نشر شد

گلستان- کتاب داستان «تیغ بر آفتاب» به قلم سید محمد میر موسوی نویسنده گلستانی ویژه کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، کتاب داستان «تیغ بر آفتاب» به قلم سید محمد میر موسوی نویسنده گلستانی و اهل روستای کُلاجان سادات در ۱۶ صفحه مصور رنگی ویژه گروه سنی کودکان و نوجوان در آذرماه سال جاری و به همت نشر قدر ولایت بر روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت.

کتاب داستان «تیغ بر آفتاب» با نثری شیرین به بخشی از کرامات امام رضا (ع) اشاره می‌کند و نیز از تعلیق مناسب و غافلگیرکننده‌ای برخوردار است.

از این نویسنده سال گذشته داستان «سیاه رود» نیز برای کودکان منتشرشده است و هم‌اکنون ۳ اثر دیگر او در حوزه کودک و نوجوان و یک رمان تاریخی مربوط به سرزمین گرگان در نوبت چاپ قرار دارد.

به گزارش ایبنا، سید محمد میر موسوی، متولد ۲۰ فروردین‌ماه سال ۱۳۴۴ در روستای کُلاجان سادات از توابع بخش مرکزی گرگان است. در ۱۷ سالگی نخستین کتابش با عنوان «آقاجان سرهنگ» توسط انتشارات انجام در سال ۱۳۷۳ انتشار یافت و تا به امروز حدود ۲۰ اثر از وی منتشرشده است. همچنین رمان «سمفونی استرآباد» از وی در سال جاری و هم‌زمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان کتاب سال استان گلستان معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها