یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
برپایی ایستگاه «خلاقیت زیر سایه کتاب»

زنجان- به منظور افزایش علاقه کودکان به کتاب و کتابخوانی، سلسله جلسات ایستگاه «خلاقیت زیر سایه کتاب» پیرامون کتابخوانی خلاق و ساخت کاردستی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، به منظور افزایش علاقه کودکان به کتاب و کتابخوانی، سلسله جلسات ایستگاه «خلاقیت زیر سایه کتاب» پیرامون کتابخوانی خلاق و ساخت کاردستی روزهای چهارشنبه هر هفته در کتابخانه محمدرضا روحانی گیلوان واقع در شهرستان طارم برگزار می‌شود.

ایجاد عادت به کتابخوانی فرآیندی است که باید از دوران کودکی شکل گرفته و تقویت شود و یکی از راهکارهای ترغیب کودکان به کتاب، مطالعه به صورت گروهی و همراه با بازی و سرگرمی است؛ در همین راستا کتابخانه محمدرضا روحانی تلاش می‌کند با برگزاری سلسله جلسات ایستگاه «خلاقیت زیر سایه کتاب» در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کودکان و نوجوانان گام بردارد.

جلسات «خلاقیت زیر سایه کتاب» پیرامون مطالعه کتاب و ساخت کاردستی خلاق برگزار می‌شود و علاوه بر تقویت مهارت دست ورزی و کار گروهی، بهانه‌ای برای مطالعه و سفر به دنیای شگفت انگیز کتاب‌ها است.

برگزاری محفل ادبی با موضوع اندیشه‌های علامه طباطبایی در ابهر

با هدف شناسایی و جذب استعدادهای ادبی و پرورش این استعدادها، محفل ادبی «علامه طباطبایی» با حضور اهالی فرهنگ و ادب و جمعی ازعلاقه‌مندان در کتابخانه عمومی علامه طباطبایی واقع در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی در راستای جذب استعدادهای ادبی و تقویت و پرورش آنها از جمله اهداف محفل ادبی علامه طباطبایی است.

برگزاری محفل قرآنی «نسیم وحی» در کتابخانه‌های زنجان

در راستای بهره‌گیری از معارف قرآنی و تفکر و تدبر در آیات الهی، محفل قرآنی «نسیم وحی» با حضور سید یوسف موسوی دبیر محفل و اعضای کودک و نوجوان به میزبانی کتابخانه عمومی امام حسین (ع) واقع در منطقه بیسیم زنجان برگزار می‌شود.

سلسله جلسات محفل قرآنی «نسیم وحی» با استفاده از روش‌های تربیتی غیرمستقیم از قبیل قصه‌گویی، داستان‌های قرآنی و خوانش شعر، مفاهیم قرآنی- تربیتی را در پرتو معارف گرانمایه قرآنی به کودکان آموزش می دهد.

حضور عموم کودکان و نوجوانان در جلسات محفل قرآنی نسیم وحی بلامانع است و همه افراد علاقه‌مند می‌توانند در این محافل شرکت داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط