دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کارگاه آموزشی اصول داستان نویسی آغاز شد

زنجان- در راستای آموزش اصول داستان‌نویسی دوره‌های آموزشی مربوطه در کتابخانه علامه شیخ عبدالکریم زنجانی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ در راستای آموزش اصول داستان‌نویسی دوره‌های آموزشی مربوطه در کتابخانه علامه شیخ عبدالکریم زنجانی در حال برگزاری است.

به همین منظور و در راستای ارائه خدمات نوین کتابخانه‌ای و شکوفایی استعدادهای بالقوه داستان نویسی، کارگاه نویسندگی مقدماتی ویژه اعضا علاقمند در کتابخانه‌ها روزهای شنبه برگزار می‌شود.

همچنین در این کتابخانه کارگاه آموزشی تقویت درسی در حال برگزاری است؛ که طبق هماهنگی به عمل آمده ریاضی پایه ششم با حضور اعضا علاقمند و تدریس آقای اکرادی در محل کلاس آموزشی کتابخانه روزهای شنبه برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه کارگاه ادبی عطار شناسی نیز از دیگر فعالیت‌های فرهنگی و ادبی کتابخانه علامه شیخ عبدالکریم زنجانی است که در قالب تفسیر هفت شهر عشق (شرح هفت وادی منطق الطیر عطار) روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود.

برگزاری سلسه جلسات آموزشی «کودکان هوشمند»

به منظور تحقق عدالت آموزشی و تقویت پایه درسی اعضای کودک و نوجوان، سلسله جلسات «کودکان هوشمند» پیرامون آموزش زبان انگیسی از طریق بازی و خلاقیت در کتابخانه «آیت‌الله موسوی» واقع در روستای پری برگزار می‌شود.

همچنین به منظور اعلام برائت از جنایات رژیم اسرائیل و ابراز همبستگی و همدلی اعضای کودک و نوجوان کتابخانه‌های استان زنجان با ملت مظلوم فلسطین، ویژه‌برنامه «دوست فلسطینی‌ام سلام» با برنامه‌هایی از قبیل ساخت اوریگامی و کاردستی، نقاشی، رنگ‌آمیزی، نگارش دلنوشته و خوانش کتاب در کتابخانه‌های استان زنجان برگزار شد.

برگزاری ویژه برنامه تبار اهل قلم نیز از دیگر سلسله جلساتی است که با هدف تقدیر از فعالان حوزه نویسندگی و کتاب برگزار می‌شود؛ در همین راستا سومین دوره «تبار اهل قلم» همراه با آیین تجلیل از حجت‌الاسلام علی‌محمد هوشیار، نویسنده و منتقد ادبی برگزار شد.

از دیگر برنامه‌های اجرا شده در استان زنجان به مناسبت حمایت از مردم مظلوم فلسطین بارنمایی کتاب در کتابخانه‌های استان با موضوع فلسطین و مقاومت است که با استقبال خوبی از سوی اعضا نیز مواجه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط