چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
کتابخانه‌های زنجان میزبان «کتابخانه، یار مهربان»

زنجان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: در راستای انس بیشتر کودکان با فضای کتابخانه، برنامه «کتابخانه، یار مهربان» در زنجان اجرا شد.

محمدرضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی کودک، کتابخانه‌های روستایی و شهری در شهرستان زنجان با برگزاری برنامه‌های کودک‌محور از کودکان و خانواده‌ها میزبانی کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه تقریباً همه کتابخانه‌ها از جمله مشارکتی و خیرساز برنامه «کتابخانه یار مهربان» را اجرا کردند، گفت: هدف از اجرای این برنامه علاقه‌مند کردن کودکان به کتاب و کتابخوانی در فضای شاد و مفرح برای آنها بود.

وی ادامه داد: نقالی، شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی، کاردستی و بازی‌های مفرح گروهی با شعار «بچه‌ها به سمت قله» از جمله برنامه‌های اجرا شده بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: همچنین به مناسبت هفته کودک؛ نخستین جلسه از سلسله کارگاه‌های آموزشی تربیت مربی «نقالی و پرده‌خوانی» با حضور کتابداران و فعالین فرهنگی در کتابخانه عمومی علامه شیخ عبدالکریم زنجانی برگزار شد.

رضاخانی با اشاره به اینکه در در حال حاضر بیش از ۶۱ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی استان عضو هستند، اضافه کرد: ۴۱ هزار و ۸۰۵ نفر عضو کودک و نوجوان از این اعضا کودک و نوجوان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط